måndag 13 juni 2011

Sista dagarna i skolan





























Det blev visst en riktig skokavalkad. Dessa bilder är i alla fall från niornas bal, som först var stel och tråkig, men sedan blev rolig och mycket svettig, och från skolavslutningen som först var ganska trevlig och sedan otroligt sorglig och alla grät. Dessutom regnade det ju såklart.

Till råga på allt har jag nu blivit sjuk, inte kul! Fast jag är nästan frisk nu igen.























Nu blir det sommarlov. Fast först ska jag sommarjobba, på min gamla skola som jag gick år 0-6 i, på fritids där.

14 kommentarer:

  1. Vilka underbara skor! Och stackars dig :/ Sjuk är inte kul!

    SvaraRadera
  2. Ja, många fina skor, fast inga av dem är mina... Men nu är jag nästan frisk förutom att jag nyser och hostar hela tiden :)

    SvaraRadera
  3. sv: det är typ det enda oranga plagget jag äger, men den är fin! :) och fyfasiken vilka fina bilder du tar! puss!

    SvaraRadera
  4. Men åh, åh vilken underbar blogg du har! och de där gula skorna är magiska! Vet du vart de kommer ifrån mån tro?

    SvaraRadera
  5. en fin skokavalkad tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Så söta strumpor!!
    Ha ett skönt sommarlov!

    SvaraRadera
  7. Sv: Jo, men man ska ha plats för en också ;)

    Underbart fina skor! Krya på dig!

    SvaraRadera
  8. de gula skorna var grymma :)

    SvaraRadera
  9. Underbar skolavslutningsbild - alla paraplyer. Gamla mannen på Aschebergsg

    SvaraRadera