onsdag 2 november 2011

Could I lie with a smile?

1

3

5

4

6

7

8

13

14

Hej. Nu har jag inte lagt upp ett inlägg här på jättelänge, och jag har egentligen ingen bra ursäkt. Nu har skolan kommit igång på riktigt och visst har jag varit upptagen men inte så upptagen att jag inte skulle kunnat lägga upp några bilder här. Men jaja, nu är jag i alla fall sjuk (eller ja jag är nästan frisk nu) och hemma och har tråkigt (på höstlovet!) så här kommer några bilder. De här + några till har jag använt till en skoluppgift, En dag i mitt liv.

Florrie - Experimenting with Rugs

2 kommentarer:

  1. Hej skollediga, förkylda, något uttråkade, kära Ellen! Hoppas du snabbt blir helt frisk och hinner ha lite riktigt kul, innan skolan drar igång igen!
    Som vanligt härliga, lagom spektakulära bilder som får fantasin om en dag i ditt liv att sprudla. Du har en så go' blick för motiv. Tur att du hade lite tråkigt, så att vi fick se nya bilder fotade av dig! Men du, möjligen kan bilderna ljuga lite - men att du skulle göra det with a smile tror jag inte på... Krya på dig! Kjempeklem! Farmor

    SvaraRadera
  2. Åh va fint! Älskar den med fåglarna..♥

    SvaraRadera