tisdag 5 juli 2011

ännu mer












(tryck på de två bilderna ovan för att se dem större)

5 kommentarer:

  1. Kul att du gillar bilderna jag lägger upp! Det är foton jag samlat på mig de senaste fyra åren, alla har olika källor. När jag sparat källan skriver jag det, så om du går igenom tidigare blogginlägg kan du se vad jag skrivit där och kanske få ett hum om var jag brukar hitta dem. I just det senaste hade jag dock tappat bort ursprunget, beklagligt nog.

    SvaraRadera
  2. Ingalill Björklund5 juli 2011 kl. 22:58

    Du är en mycket skicklig fotograf, bästa Ellen!
    Och du vet att jag blir nästan salig av fina naturbilder... Inte minst av fjällscener, jättevackert! Och så dessa geniala detaljbilder... Underbart helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. men så härligt det ser ut!

    SvaraRadera
  4. Åh i fjällen är det så fint!

    SvaraRadera